Dovolená Č. 2 s Rarachem 2010

Ondra + já, Melmen + Glorie a Pan the Fráčko jsme se vydali směr Jížní Čechy.
Plán byl vyrazit na hrady, zámky a zříceniny. Tak jsem si sedla k počítači (zatímco Ondra připrapravoval the Fráčko k odjezdu) zadala do googlu region Jižní Čechy, a na papír vypsala asi 40 míst co musíme navštívit. Ondra, když se vrátil z garáže a já mu nadchnutě ukazovala náš plán, tak mě pěkně vysmál :-) Nezbylo nic jiného, než si společně sednou ke kafíčku a probrat to trochu rozuměji:-) Celková výprava trvala jeden den a půl, a tedy jsme vyrazli 28.7.2010. Nasedli jsme do the Fráčka a dali se směrem na Tábor. Domluvila jsem se ještě s mojí kamarádkou Kafčou (děkujeme 332krát za svíčkovou,mňam :-P) která bydlí před Táborem, že se k ní zastavíme, protože nedaleko od ní je zřícenina Choustník. Kafča nám poradila, ať se určitě zastavíme v Chýnovských jeskyních, který jsou kousek před Táborem. Ale my jsme ještě před tím navštívili Kozí hrádek kde jsme strávili naší první noc. Ráno jsme se vydali na prohlídku Kozího hrádku a poté jsme navštívili Chýnovské jeskyně. Od nich cestou nám přelítla přes nos značka se zříceninou Šelmberk. Zrovna tam byl dětskej tábor, takže to mělo své kouzlo, a moc se nám to tam líbilo. To už se docela stmívalo a tak jsme jeli dál. Další naše zastavávka byla na zřícenině Borotín, kde se dalo i přespat a dokonce se tam dalo zajet autem přímo do paláce té zříceniny. (Což se tak často nevidí:-D) Jelikož na Borotíně celou noc nikdo nebyl, tak se nám to tam moc líbilo. Parádně jsme se tam zabydleli, a večer pěkně upravili :-) Druhý den se nám ani nechtělo dál, ale hrad Zvíkov nás netrpělivě očekával. Počasí nám tam moc nepřálo tak jsme se museli pořádně obléct, ale přesto jsme si ho i tak řádně užili. Dále naše cesta pokračovala do města Strakonice kde jsme klasicky navštívil místní hrad. Na věži jsme zapozovali fotografovi do místních novin. (Viz poslední foto.) Následoval hlavní bod našeho programu, a to zdolat největší a hlavně nejrozšířenější zříceninu v ČR hrad Rabí. Prohlídka byla trochu uspěchaná zato Včelí divadlo nás náramně pobavilo :-) Největším překvapením byl následující hrad Kašperk, který nás přivítal nejen osvěžujícím občerstvením v horkém dni, ale i jeho luxusní prohlídkou s ještě luxusnější vyhlídkou :-) Jelikož nám přálo krásné počasí odskočili jsme si také na přehradu Lipno. Kemp byl sice drahý, ale teplá sprcha a písčitá pláž za to stály. Udělali jsme si dobré Kung - pao, i když to možná tak nevypadalo :-D a potom hurááááá blbnout do vody jak malý Jaudové :-) Druhý den nám déšť nedovolil dál užívat vodního ráje, a tak jsme zbalili mokré kufry, nastartovaly Pane the Fráčka a přifrčeli si to do Českého Krumlova. Přijeli jsme tam v odpoledních hodinách tak jsme si řekli, že si tam musíme dát nějakou dobrou baštu. Našli jsme tedy dosti drahou hospodu, ale když nám přinesli jídelní lístek a spatřili jsme ty ceny, tak jsme braly nohy na ramena, ale bohužel ještě dražší hospody :-D Tak jsme si tedy moc nepomohly...Když mě donesli hamburger s hranolkama, vypadalo to važně skvěle, ale jak jsem ochutnala to maso smrdělo to po psovi :-! Tak jsem snědla jenom hranolky a Ondra měl dva obědy. Nechali jsme tam 550 Kč a Ondra byl nažranej jako bagoun a já jak hladová husa :-D Jelikož byla prohlídka na Krumlovský zámek vyprodaná, spáchali jsme procházku po zahradě a historickém centrum. Naším dalším bodem byla zřícenina hradu Dívčí Kámen. Přespali jsme nedaleko od něj, a hned ráno se na zříceninu vydali. Její kouzlo nás na ní a jejím malebném okolí zdrželo skoro celý den. Ten den, jsme byla celou dobu šofér a můj Pán poctivě nasával. K večeru jsme se vydali najít nějakej kemp poblíž zámku Hluboká. Našli jsme tedy krásný kemp s ohromným rybníkem. Tak jsme zaparkovali před recepcí a šli jsme si ho dovnitř očíhnout a najít si nějaké libové místečko. Našli jsme uplně v zádu na konci kempu nádherný flíček, kterej na nás působil romanticky. Řekli jsme tedy ano, tady dnes zůstaneme. Vrátili jsme se zpět k autu a můj milý Ondra řekl, že tam zajede on sám. (Věřil si, i když měl pár kousků v sobě) já jsem jen odpověděla OK :-) tak jedem, jedem, už jsme skoro na tom našem krásném místečku co jsme si vyhlídli. Ondra že tam zacouve a tak couve, couve a najednou ooougržt, a už jsme se nehli...zůstali jsme sedět nádrží u auta na pařezu, jak zaseklá prdel v kastrolu...a to byl konec...marně jsme se snažili auto z něj nějak sundat, ale čím víc jsme se snažili, tím to bylo horší a najeli jsme na druhej pařez.... to už bylo totální fiasko. Už jsme z toho byli totálně vyčerpaní, ale najednou se stal zázrak, Ondra na to dup, a já zatlačila a auto bylo osvobozeno :-) Byli jsme hafo unavený, tak jsme si šli brzy lehnout. Ráno jsme se probudili, chtěli si dát ranní kafíčko, ale bylo to spíše smrtelné kafíčko, protože tam bylo hejno vos, který na nás furt útočili.Tak jsme jim vyhlásili válku :-D Poté co jsme si zabalili, prchali jsme z toho místa na zámek Hluboká. Ten byl opravdu nádherný, celý bílý a nejvíc romantický. Náš poslední lup byl zámek Červená Lhota.A to už jsme se stáčeli zase zpátky na Vysočinu, celý natěšený na pořádnej kus žvance a horkou koupel. Tak jsme zakončili naší dovolenou Č.2 dnem 6.8.2010. Těšíme se na náš další společný ročník :-)

P.S. : Koho nebude bavit těch 1000 fotek, to cháááápu :-) ale nikomu jsme je nenutili :-)